Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Indien je vraag er niet tussenstaat dan kun je ons telefonisch bereiken op werkdagen van 09:00-17:00 uur op telefoonnummer +31 630350616. Daarnaast kun je altijd contact met ons opnemen via de e-mail: info@muzikantjesinspe.nl. We streven ernaar de e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.

Verzenden

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen? 
Muzikantjes in spé rekent vaste bedragen voor de verzending van bestellingen. Binnen Nederland bedraagt dit €3,99 aan pakket- en brievenbuspost. Bestel je voor meer dan €60,- dan hoef je géén verzendkosten te betalen. 

De verzendkosten voor zowel brief- als pakketpost naar het buitenland (Europa) zijn per land verschillend:
België: 
€9,25
Duitsland: €9,75
Engeland: €14,50
Frankrijk: €15,75

Europese klanten hoeven bij een bestelling vanaf €100,- geen verzendkosten te betalen. 

Naar welke landen binnen Europa worden er bestellingen verzonden? 
België, Duitsland, Engeland en Frankrijk.

Kan mijn bestelling ook naar een ander land dan hierboven genoemd worden verzonden?
Stuur hiervoor een mailtje naar info@muzikantjesinspe.nl. 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Muzikantjes in spé verzendt altijd binnen twee werkdagen. Zodra de bestelling verzonden is, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL via MyParcel. Muzikantjes in spé is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij PostNL. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 
Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?
Muzikantjes in spé biedt momenteel drie betaalopties aan, namelijk:

  • iDEAL: door middel van internetbankieren wordt het bedrag gelijk overgeboekt naar de rekening van Muzikantjes in spé. Aan deze betaalmethode zijn geen extra kosten verbonden. iDEAL is alleen mogelijk voor Nederlandse klanten.​​​

  • PayPal: aan deze betaalmethode zijn geen extra kosten verbonden. PayPal is mogelijk voor zowel Nederlandse als Europese klanten.

  • Overboeking: door middel van een bankoverschrijving maak je het verschuldigde bedrag over naar de rekening van Muzikantjes in spé, bankrekeningnummer NL85 KNAB 0207 5642 13Het kan enkele dagen duren voordat de betaling is voldaan, hierdoor kan de verzending vertraging opleveren. Deze methode is beschikbaar voor zowel Nederlandse als Europese klanten. 

Worden de prijzen in de webwinkel en in het winkelmandje exclusief of inclusief btw weergegeven? 
De prijzen worden altijd inclusief btw weergegeven. In het winkelmandje en op de factuur is het btw-bedrag wel inzichtelijk.

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe gebruik ik deze? 
Je kortingscode (couponcode) is in te voeren tijdens het bestelproces. Je kunt je korting berekenen door de code in te voeren in je winkelmandje. De mogelijkheid hiervoor staat boven de producten die je in jouw winkelmandje hebt gedaan.

Producten

Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
In beginsel zijn al onze producten op voorraad, tenzij anders aangegeven. We streven ernaar om in de webshop enkel producten te tonen die daadwerkelijk leverbaar zijn.

Kan ik de producten van de webshop in een winkel bekijken?
Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk. Muzikantjes in spé heeft geen fysieke winkel. Om die reden is het ook niet mogelijk om een bestelling op te halen. 

Wel staat Muzikantjes in spé regelmatig op beurzen en markten. Onze producten zijn dan live te bewonderen. Onze beurs- en marktagenda is hier te bekijken. 

Ziet mijn bestelling er precies zo uit als op de afbeelding(en) in de webshop?
Dit is wel de bedoeling. Echter, het is mogelijk dat sommige beeldschermen een vertekend beeld geven van onze afbeeldingen. Muzikantjes in spé besteedt veel aandacht aan de fotografie en weergave van de producten in de webshop. De producten zullen in het echt dus nagenoeg hetzelfde zijn. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. 

Kan ik een product uit de webshop delen op social media? 
Ja, dit is mogelijk. Onder aan elke pagina staan de symbooltjes van Facebook, Twitter en Whatsapp. Door op deze symbooltjes te klikken, kun je de desbetreffende pagina delen op social media. Ook kan je Muzikantjes in spé liken op 'Facebook' en volgen op ‘Twitter'. We vinden het erg leuk als je dit doet! Bovendien geven we via social media regelmatig kortingscodes weg!

Mag ik foto’s van de producten op mijn eigen webshop of website gebruiken? 
Nee, dit mag niet zomaar. De foto’s van de producten zijn door Muzikantjes in spé zelf gemaakt. Hierdoor rust er copyright op de foto’s. Indien je een foto zou willen gebruiken voor publicatie dan dien je eerst toestemming te vragen. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. 

Bestellen

Mijn bestelling is nooit/(nog) niet aangekomen nadat het verzendbewijs is gestuurd, wat nu? 
Neem allereerst even contact op met Muzikantjes in spé. Houd er wel rekening mee dat het soms een tijdje kan duren voordat brievenbuspost aankomt.

Kan ik producten uit de webshop laten inpakken? 
Ja, dit is mogelijk. Wil je dat een bepaald product (of de hele bestelling) wordt ingepakt, dan kun je dit aangeven tijdens het bestelproces onder 'opmerkingen'. 

Ik heb een eigen (web)winkel, kan ik bij Muzikantjes in spé producten inkopen?
Dit is zeker mogelijk! Indien u de educatieve muziekspellen en lesmethodes van Muzikantjes in spé bedrijfsmatig zou willen verkopen, kunt u contact met ons opnemen. 

Klachten, retour en garantie 

Kan ik het product/de bestelling retourneren of ruilen? 
Ja dit kan. Volgens de wet heb je het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour. Je dient dit te doen via het retourformulier. Na deze periode heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Verpak het onbeschadigde product stevig en goed in de originele verpakking om beschadigingen te voorkomen. Binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier ontvang je de betaalde bedragen terug. Voorwaarde hiervoor is dat je retourbestelling door Muzikantjes in spé in goede orde is ontvangen. 
Indien er waardevermindering aan een product is ontstaan doordat je meer hebt gedaan dan noodzakelijk was om de aard, de kenmerken en de werking van het product / de producten na te gaan, zal er waardevermindering in rekening worden gebracht. De kosten van een retourzending zijn overigens volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Ondanks dat u op het retourformulier niet verplicht bent de reden voor retour te vermelden, stellen we het zeer op prijs als u de reden van retour wel vermeldt. 

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Muzikantjes in spé t.a.v. retouren 
Boshuisweg 7
3881 SW Putten 

Kan ik het product binnen 14 dagen aanmelden voor retour ondanks dat ik het product heb opengemaakt?
Ja, dit kan. Je hebt het recht om het product open te maken en te bekijken. Indien er waardevermindering aan een product is ontstaan doordat je meer hebt gedaan dan noodzakelijk was om de aard, de kenmerken en de werking van het product / de producten na te gaan, zal er waardevermindering in rekening worden gebracht. 

Ik heb een klacht, aan wie kan ik mijn klacht richten?

Als je een klacht hebt over de producten, de service of iets anders, dan horen we dit graag. Immers, klanttevredenheid staat bij Muzikantjes in spé hoog in het vaandel. Je kunt je klacht richten aan Muzikantjes in spé o.v.v. ‘klacht’ en versturen per e-mail aan info@muzikantjesinspe.nl. Je klacht zal zo snel mogelijk worden behandeld. Binnen 14 dagen na ontvangst van je e-mail hopen we je klacht naar tevredenheid op te lossen. 

© copyright 2022 Muzikantjes in spé. Alle rechten voorbehouden.

© 2014 - 2024 Muzikantjes in spé | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel